تلفن گویا و مراکز تلفن هوشمند

آیا تا به حال با سازمانی تماس گرفته اید که صدایی را بشنوید و از شما بخواهد عددی را از یک فهرست انتخاب کرده، وارد کنید یا بخوانید؟

در واقع شما با یک سیستم تلفن گویا ارتباط برقرار کرده اید. در هر موسسه چگونگی ارائه خدمات به مراجعین و داشتن سیستم‌های پاسخگویی به مشتریان، یکی از مهم‌ترین عوامل رضایت مشتریان و در نتیجه سودآوری و پیشرفت موسسه است. با توجه به گسترش خدمات تلفنی و استفاده آسان از تلفن برای عموم مردم، ارتباط تلفنی شاید اولین و مهم‌ترین راه ارتباط مردم با سازمان باشد. از این رو داشتن بخش روابط عمومی و پاسخگویی به مراجعین یکی از اساسی‌ترین نیازهای هر سازمان است و در بسیاری از مواقع نیروی انسانی بسیاری را درگیر می‌نماید. به همین منظور سیستم‌هایی تحت عنوان تلفن گویا وارد بازار شدند که این سیستم‌ها ابزاری برای برقراری ارتباط مستقیم و دریافت اطلاعات از یک مرکز اطلاع رسانی می‌باشند که با تجهیز سازمان به تلفن گویا، ارباب رجوع بدون نیاز به داشتن امکانات خاص، با در اختیار داشتن یک خط تلفن معمولی می تواند با این سیستم تماس گرفته و اطلاعات لازم خود را که قبلا در این سیستم برای آنها فراهم گردیده به صورت صوتی دریافت کند.

برخی از امکانات قابل ارائه

  • امکان تعریف خطوط داخلی و شهری بر اساس نیاز و ساختار سازمان
  • مشاهده وضعیت کلیه خطوط داخلی و شهری به صورت آنلاین
  • امکان تعیین شماره های داخلی از طریق نرم افزار
  • امکان تعریف سطوح دسترسی به خطوط شهری و داخلی
  • امکان محدود کردن مدت زمان مکالمات
  • سرعت بالای انتقال مکالمات
  • صف انتظار برقراری ارتباط با داخلی با امکان اعلام نوبت
  • نمایش شماره تماس بر روی کامپیوتر
  • امکان شماره گیری از طریق کامپیوتر
  • امکان برقراری ارتباط با نرم افزار CRM
  • کنفرانس تلفنی (مکالمه چند نفره)
  • انتقال مکالمات بر روی بستر IP (با استفاده از کارت مبدل)
  • امکان تعیین موزیک انتظار
  • امکان پیاده سازی مرکز تلفن اعتباری جهت کنترل تماسهای خروجی سازمان
  • نمایش شماره تماس گیرندگان (Caller ID) بر روی تلفن بدون نیاز به گوشی با مدل خاص
  • امکان تعیین اولویت تماس خارجی برای هر خط شهری و داخلی به طور مستقل
  • عدم از کار افتادن سیستم در صورت بروز مشکل و قطعی برق و خاموش شدن کامپیوتر
  • امکان برنامه ریزی و کنترل مرکز تلفن از طریق نرم افزار کاملا فارسی
  • ضبط کلیه مکالمات ورودی و خروجی
  • سامانه ارسال و دریافت فکس کامپیوتری
  • ارائه گزارشات عملکرد سیستم به صورت تفکیکی و تجمعی
  • و دهها امکان کاربردی دیگر

درخواست پیش فاکتور